Začátečník



wendy02
08.10.2008 - 09:52
(Váhy) wendy02
Začátečník
Ahoj ...
tak si to tu pročítám ale ... nějak mi z toho jde hlava kolem ... :23: Koupila jsme si Tvoje Cikánské kartičky - jsou nádherné :17:, knížku, pak postahovala pár věcí ale ... pořád nevim jak začít :19: ... Chtěla bych Tě poprosit o pár začátečnických rad ...

Děkuji Wendy :27:




Příspěvky:



Twiggina
09.10.2008 - 00:07
(Kozoroh) Twiggina

Ahoj Wendy,
vítám tě :17: a pustíme se spolu do toho. :15:

Pokud se chceš opravdu dobře karty naučit, tak by byl vhodný tento postup:
První co by ses měla naučit je symbolika samostatných karet na nějaké konkrétní situace.
Ve druhé fázi je výuka dvou karet vůči sobě, zde pochopíš tzv. sounáležitost karet.
Pak teprve máš možnost začít s výklady na otázky, kde se naučíš číst spojitost tří karet a tvořit z nich příběh. Pak následuje samozřejmě další.

Tady máš návod jak na to:
I. fáze = KONFRONTACE KARET
Polož jednu jedinou základní imaginární otázku z oblasti citů:
MÁ JI RÁD?
Vem první kartu a zapřemýšlej co ta karta na danou otázku říká. Nedívej se na název, ale na to co je na ní namalováno. Vžij se do děje na obrázku a zároveň měj na paměti znění otázky!
Až si to ujasníš, tak dej na tu samou kartu další otázku z oblasti práce:
BUDE HO NOVÁ PRÁCE NAPLŇOVAT?
Nespěchej a snaž se uvědomit jak rozdílná je informace jedné karty když se ptáš na city a v zápětí na práci. Vždy bude odpověď té samé karty jiná!!!
A takto sólově si projdi všechny karty.
Je dobré si psát poznámky!
Nesnaž se o sáhodlouhé vysvětlování, naopak pokud budeš v budoucnu někomu vykládat, tak v jednoduchém, ale srozumitelném výkladu je velká síla. Ten kdo ti bude naslouchat si to bude schopen zapamatovat a to je velmi důležité.
Sem piš své poznatky a postupně je spolu probereme.
Možná ti tento první úkol bude připadat příliš jednoduchý, ale nenech se mýlit. Je to odrazový můstek a když se dobře odrazíš, tak i dopad bude bez chyb.
Malá prosba z mé strany. Je vás tu víc a tak mi sem dej vždy maximálně pět karet ke konzultaci a počkej na mé vyjádření. Teprve pak můžeš psát další dotaz.
Jinak to nejde, když chci vyhovět všem.
Hodně štěstí do začátku přeje Rů :17:

PS: Piš do této sekce, dokud nezmizí na další stránce, je vás tu víc, tak ať se v tom vyznáme. :3:



wendy02
09.10.2008 - 06:10
(Váhy) wendy02 » Twiggina

Děkuji moc Rů :1: ... dnes se na to hned vrhnu ...
Když jsem se nad tím zamyslela, opravdu to nebude lehký úkol ... ale věřím, že ho zvládnu :4: !!

Zatím Wendy :27:



Twiggina
09.10.2008 - 20:25
(Kozoroh) Twiggina » wendy02

Ahoj Wendy máš pravdu lehké to není, ale stojí to za to!
Vrhej se pomalu a nezapomeň se ptát svého nitra, je to lepší učitel než já.
Pa Rů :17:



Kaan
19.10.2008 - 10:52
(Váhy) Kaan » Twiggina

Ahoj Rů,
taky jsem se pustila do učení.
Opravdu to není tak jednoduché. :23:
Tohle jsem vypotila já:

otázka - MÁ JI RÁD?

OKO BOŽÍ - ano,velká stabilita v lásce
KNĚZ - ano,trvalá láska
CESTA - ano,jde s ní životem ruku v ruce,stabilní láska
SVATBA - ano,stabilní,dlouhodobý citový vztah
MILENKA - ano,něžná láska,zamilovanost,má ji opravdu ze srdce rád

Tak jsem zvědavá,co Ty na to.Je to tak nějak?Nebo se dívám špatně?
Díky.Měj se krásně. :17:
Přeji příjemný den.
Kaan :27:




Twiggina
19.10.2008 - 14:26
(Kozoroh) Twiggina » Kaan

Ahoj Kaan

otázka: MÁ JI RÁD?

OKO BOŽÍ = ano,velká stabilita v lásce
:17: Ano a může se na něho plně spolehnout.

KNĚZ = ano,trvalá láska
:17: Ano a má pro ni velké pochopení

CESTA = ano,jde s ní životem ruku v ruce,stabilní láska
:17: Ano, hodlá s ní jít po společné cestě v dobrém i zlém.

SVATBA = ano,stabilní,dlouhodobý citový vztah (vypustila bych citový)
:17: Ano, ale zde není jisté v jaké duchu tento vztah prožívají. Nehodlá ji opustit i kdyby to byla tzv. itálie.

MILENKA = ano,něžná láska,zamilovanost,má ji opravdu ze srdce rád
:17: Ano, ale je to vztah na úplném počátku a tudíž zde hraje svou roli i flirt a ještě se neví zda tento vztah bude trvalý
Poznámka: U cikánek je milenka symbolem počínajícího vztahu. Ve výkladech se pak i tímto způsobem prezentuje a pokud je dotyčný člověk ve vztahu trvalém, tak milenka je předzvěstí nového vztahu, který by dotyčnému mohl pěkně zamíchat se životem.

To nebylo vůbec špatné! :15: Myslím, že se nám bude hezky spolupracovat.
Pa Rů :17:



Kaan
19.10.2008 - 15:18
(Váhy) Kaan » Twiggina

Ahoj Rů,
jsem potěšena,děkuji.
Můžem pokračovat?

MÁ JI RÁD?

MILENEC - ano,trvalý,dlouhodobý vztah,pevné základy,stabilita v lásce
VĚRNOST - ano,věrná láska po celý život
ŽÁRLIVOST - ano,žárlí,hlídá ji
RADOST - ano,něžná,harmonická láska,mají k sobě velkou důvěru,obdivuje ji,vzhlíží k ní
DŮM - ano,chce s ní založit rodinu,společnou budoucnost,domov

Pa Kaan




Twiggina
19.10.2008 - 23:20
(Kozoroh) Twiggina » Kaan

Ahoj Kaan

otázka: MÁ JI RÁD?

MILENEC - ano,trvalý,dlouhodobý vztah,pevné základy,stabilita v lásce
:17: Ano a je pro ní oporou i v těžší době.

VĚRNOST - ano,věrná láska po celý život (vypustila bych: na celý život)
:17: Ano a v současné době je jí věrný.

ŽÁRLIVOST - ano,žárlí,hlídá ji
:17: Ano, ale jeho žárlivost může vztah narušit.

RADOST - ano,něžná,harmonická láska,mají k sobě velkou důvěru,obdivuje ji,vzhlíží k ní
:17: Ano a zájem jeden o druhého umocňuje tento vztah.

DŮM - ano,chce s ní založit rodinu,společnou budoucnost,domov
:17: Ano, je pro něho neodmyslitelnou součástí jeho soukromí.

Pa Rů :17:



wendy02
20.10.2008 - 08:56
(Váhy) wendy02 » Twiggina

ahoj Rů ... po delší době :8: ale přeci ...

otázka: Má ji rád?

Dítě – ano, chce s ní mít vážný vztah a mít dítě (pozn. chtít mít s někým dítě je pro mě znak vážnějšího trvalejšího vztahu)

Roh hojnosti – ano, má ji HODNĚ rád

Peníze – nejsem si jistá … ???

Dar – ano, materiální láska????

Nenadálá radost – ano, nečekaný projev lásky

Doufám, že jsem se alespon trošku trefila ... :5:

pa Wendy



Twiggina
20.10.2008 - 13:26
(Kozoroh) Twiggina » wendy02

Ahoj Wendy, fain že ses ozvala už zde máš jednu do party. :3:

otázka: MÁ JI RÁD?

DÍTĚ – ano, chce s ní mít vážný vztah a mít dítě (pozn. chtít mít s někým dítě je pro mě znak vážnějšího trvalejšího vztahu)
:17: Ano má ji rád něžně a naivně. To co píšeš v závorce, je sice pravda, ale na to ses neptala! Karta zde vlastně představuje jeho citový postoj.)

ROH HOJNOSTI – ano, má ji HODNĚ rád
:17: Ano

PENÍZE – nejsem si jistá … ???
:17: Ano, považuje ji za svůj poklad.

DAR – ano, materiální láska????
:17: Ano, považuje jejich vztah za dar. (materiální láska = ne)

NENADÁLÁ RADOST – ano, nečekaný projev lásky
:17: Ano, pojímá vztah jako nečekané štěstí (výhru v loterii).

PRO WENDY I KAAN !
Děvčata když sem budete dávat karty ke konzultaci, tak od teď dávejte obě stejnou pětici karet a já vám to zkonzultuji dohromady. Můžete si pak porovnat své poznatky. To vám také pomůže v učení.
Zde můžete nahlédnout, jak to funguje:
vyklad-karet.najdise.cz/kurz-tarotu/4
Je zde Mumí, Dika a Sandra a konzultace jim dělám společné.

Úkol pro vás obě na příště:
otázka - Má ji rád?
Zloděj ,Důstojník, Dopis, Soudce a Poselství.
Pa Rů :17:



Kaan
20.10.2008 - 18:33
(Váhy) Kaan » Twiggina

Ahoj Rů,jasňačka,na nás se můžeš spolehnout.
Takže moje výplody :

MÁ JI RÁD?

ZLODĚJ - ne,jen využívá situace,nezáleží mu na ní
DŮSTOJNÍK - ano,jistota v lásce,stabilní láska,pevně drží otěže
DOPIS - ano,milostné psaní
SOUDCE - ano,ale rozvažuje,zda je ta pravá
POSELSTVÍ - ano,ale tajná láska,má strach z reakce okolí-závist,pomluvy

Uf :23:,tak co Wendy,jak to jde?
Pa Kaan :27:




wendy02
21.10.2008 - 06:53
(Váhy) wendy02 » Twiggina

Ahojka ...
no ... koukám, že nic moc ... asi bych se měla víc soustředit ... ??? :13: .... Jen se ještě vrátím ke kartě Dítě - ( chtěla jsem jen vysvětlit jak jsem k tomu přišla :3: )
Ke kartě Dar - logicky kdyby to byla materiální láska, odpověd by zněla ne!!! :23: :23: ... Doufám, že se polepšim:

Zloděj – ne, nejistota ve vztahu

Důstojník – ano, pevná láska, pevně sedí ve svém sedle

Dopis – ano, nějaká dobrá zpráva o tom, že jí má rád

Soudce – ano, ale zvažuje své city zda jsou správné, zda se správně rozhodl

Poselství – určitě se to od někoho dozví, ale … nedokážu určit zda ano nebo ne …


Tak ... jsem zvědavá ... :1: ...



Twiggina
21.10.2008 - 11:51
(Kozoroh) Twiggina

Ahojky děvčata :27:

MÁ JI RÁD?

Kaan ZLODĚJ - ne,jen využívá situace,nezáleží mu na ní
:17: Nemá ji rád, cíleně ji zneužívá. V podtextu může být i ziskuchtivost.

Wendy Zloděj – ne, nejistota ve vztahu
:17: Správně a proč je to tak máš výše.


Kaan DŮSTOJNÍK - ano,jistota v lásce,stabilní láska,pevně drží otěže
:17: Ano, ale city si hlídá rozumem a ve vztahu je dominantní

Wendy Důstojník – ano, pevná láska, pevně sedí ve svém sedle
:17: Ano, v sedle domácnosti


Kaan DOPIS - ano,milostné psaní
:17: Zatím to není jisté, jedná se o vztah na dálku
(Milostné psaní = milenka a dopis, ale i kdyby se jednalo o milostné psaní, na to se ale teď neptáš, tak to není záruka, že ji miluje.)

Wendy Dopis – ano, nějaká dobrá zpráva o tom, že jí má rád
:17: Dopis představuje vlastně jeho postoj vůči ní. Dopis píšeme někomu když s ním nemůžeme mluvit. Viz, odpověď Kaan. (Nevíš zda se jedná o dobrou či špatnou zprávu, to karta neříká)


Kaan SOUDCE - ano,ale rozvažuje,zda je ta pravá
:17: Má ji svým způsobem rád, ale chybí zde spontánnost v projevu. Buď se jedná o vztah dlouhodobý, tzv. ustálený, nebo nový a on zvažuje, zda je ona ta pravá.

Wendy Soudce – ano, ale zvažuje své city zda jsou správné, zda se správně rozhodl
:17: Ano


Kaan POSELSTVÍ - ano,ale tajná láska,má strach z reakce okolí-závist,pomluvy
:17: Teprve zjišťuje dané okolnosti a vztah vnímá jako poselství (předzvěst), něčeho nového.

Wendy Poselství – určitě se to od někoho dozví, ale nedokážu určit zda ano nebo ne
:17: Vztah na úplném počátku, viz nahoře. (ptáme se na to, zda ji má rád, to je jeho pocit a tudíž se nic nedozvídá. Karta přestavuje jeho pocit ze vztahu)

Poznámka:
Když odpovídáte na otázku, tak si ji vždy znovu zopakujte a přímo na ní se snažte odpovědět!
Karta odpovídá pouze na tuto otázku, na nic jiného.
Příklad:
Má ji rád? = Dítě = Ano má ji rád s něžně a naivně.
A jak jsem k tomu došla? Karta představuje jeho pocity vůči ní a jak se chová dítě když projevuje vůči někomu svoje city, něžně se mazlí a svůj cit dává s naivitou a nezkažeností dítěte. On je vlastně takové velké dítě.
:29::17:

PS: Víte, že už tuto sekci četlo 298 lidí? Dobrý, ne! :3:
Příště dalších 5 karet: Vdova, Vdovec, Touha, Toužebné přání a Naděje.



wendy02
21.10.2008 - 12:31
(Váhy) wendy02 » Twiggina

ahojka a hezký sluníčkový den :27: :27:
No jasně ... Ono není zas tak složitý ale spíš se zamyslet nad tím správným významem dané karty :32:
Zkusím štěstí :23: :

Vdova – ne, chce být sám

Vodovec – ano, trápí se pro ni

Touha – ano, touží po ní

Toužebné přání – ano, ale myslí si, že je pro něj nedosažitelná

Naděje – ano, bere jí jako svou naději

zatím Wendy :17:






Kaan
21.10.2008 - 16:56
(Váhy) Kaan » Twiggina

Ahoj, teda holky,to je fofr. :23:

MÁ JI RÁD?

VDOVA - ano,zoufá nad ztracenou láskou

VDOVEC - ano,hrdě nese ztracenou lásku

TOUHA - ano,touží po ní,touha po lásce,těšení se,krásné pocity

TOUŽEBNÉ PŘÁNÍ - ano,přeje si,aby mu vyšla vstříc,bojí se udělat první krok

NADĚJE - ano,vidí nadějně jejich lásku

Kaan :29: :27:

tolik lidiček?to není možný! :21:



Twiggina
21.10.2008 - 18:42
(Kozoroh) Twiggina

Zdravím děvčata,
čtěte si vše, ke každé z vás píši to co tam chybí, nebo opravuji co je špatně. Když to u jedné napíši, už to u druhé neopakuji.

MÁ JI RÁD?

Kaan VDOVA - ano,zoufá nad ztracenou láskou
:17: Ne, nemiluje, zoufá nad sebou, sebe pro něco lituje, možná právě pro ztracenou lásku.
(Vdova představuje člověka, který měl partnera a už jej nemá, nelze to vrátit a na nový vztah tento člověk není připraven. Otázkou: má ji rád, je myšlena konkrétní, živá žena)

Wendy Vdova – ne, chce být sám
:17: Přesné, je ponořen sám do sebe, do svých bolestí, zatím nechce milovat


Kaan VDOVEC - ano,hrdě nese ztracenou lásku
:17: Ano a je schopen bojovat za nový vztah, nevzdává se v životě

Wendy Vdovec – ano, trápí se pro ni
:17: Ano a obává se, že nebude jeho láska opětována. Přesto se nevzdává.


Kaan TOUHA - ano,touží po ní,touha po lásce,těšení se,krásné pocity
:17: Ano

Wendy Touha – ano, touží po ní
:17: Ano, myslí na ní kudy chodí.


Kaan TOUŽEBNÉ PŘÁNÍ - ano,přeje si,aby mu vyšla vstříc,bojí se udělat první krok
:17: Ano a pokud dotyčná neví, že ji miluje, pak to může být láska platonická.

Wendy Toužebné přání – ano, ale myslí si, že je pro něj nedosažitelná
:17: Ano, ale chybí zde jeho vlastní iniciativa projevit své touhy.


Kaan NADĚJE - ano,vidí nadějně jejich lásku
:17: Ano

Wendy Naděje – ano, bere jí jako svou naději
:17: Ano

Poznámka: Karty milenka, milenec, vdova a vdovec představují určitý životní postoj, situaci. To znamená, že milenka a vdova může klidně představovat určitý postoj muže, zrovna tak milenec a vdovec určitý postoj ženy, zde pohlaví na kartě není podstatné!

Milenka = symbol nové lásky jak u ženy tak u muže
Milenec = stabilní vztah jak u ženy tak u muže
Vdova = hluboký žal a tendence se mu poddávat jak u ženy tak u muže
Vdovec = žal kterému se dotyčný nepoddává, ale bojuje, též síla osobnosti jak u ženy tak u muže
:29::17:

PS: Zvolněte tempo :23:, pět karet za den je až nad hlavu! Dejte si prostor na přemýšlení o tom co jsme zde probrali. :3:



wendy02
22.10.2008 - 07:41
(Váhy) wendy02 » Twiggina

Ahojka ... krásný ránko ... :4:

Jůůů ... docela to jde ne? :1: Co se týká toho tempa ... já už jsem se nad všema kartama zamýšlela ... už jsem o každý přemýšlela a psala si co odpovědi na otázky ... takže se jakoby ke každý vracim a přemýšlim o ní znova ...

Záleží na Kaan ... :15: :1:

Zatíííím ...

Wendy :17:



Twiggina
22.10.2008 - 12:27
(Kozoroh) Twiggina » wendy02

Ahojky,
jo docela to jde. :3: :4:

Co se toho tempa týče, tak můj návrh je nejen kvůli vám, ale také proto, že nemám jen vás.
V každém případě když sem dáte své výklady ke konzultaci, tak vždy počkejte až vám odpovím a pak teprve dejte další.

Posledních sedm karet můžete udělat najednou a já vám sem pak dám další úkol.
Hezký den tobě i Kaan :29::17:



Kaan
22.10.2008 - 17:18
(Váhy) Kaan » Twiggina

Ahoj Rů,
taky už mám všechny karty otipované,přesto bych se chtěla trošku pozastavit nad kartou VDOVA,tu jsem vnímala a vnímám pořád jinak než Ty.
Pořád na ní vidím,zoufalou ženu,která naříká nad hrobem.
Tzn,že ztratila něco cenného.
Lituje sama sebe? Proč? Že zůstala sama?
Píšeš - hluboký žal - znamená to,že miluje,ne?

Wendy,taky mi napiš svůj názor,prosím.
Díky
Kaan :17:



Twiggina
22.10.2008 - 17:57
(Kozoroh) Twiggina » Kaan

Ahoj Kaan,
ve všem máš pravdu.
Otázku kterou klademe na karty, ber jako otázku vůči konkrétní, živé ženě!
Asi takto:
Představ si, že mám dceru a ta má přítele. Já jako matka se ptám: Má ji rád?
Odpověď: Karta Vdovy
Ne, nemá ji rád tak jak by měl, protože se stále vrací do minulosti k minulé partnerce, která již není a nelze to vrátit. Přesto se on stále zaobírá vzpomínkou a odmítá kohokoliv přijmout jako náhradu. Není na vztah připraven.
On miluje vzpomínku, ne ženu, která je teď.
Už mi rozumíš jak jsem to myslela?
:29::17:



wendy02
23.10.2008 - 06:05
(Váhy) wendy02 » Kaan

ahojka ...

já jsem se nad tím zamýšlela tak ja psala předtím Rů o tom dítěti ... vnímala jsem Vdovu ne ten cit ... takže pokud se zeptáš Má ji rád? Tak ne, protože ona sedí nad hrobem a brečí pro někoho jiného ... ona se utápí ve smutku ale nad někým jiným !!!

Tohle bylo mé myšlení :32:




wendy02
23.10.2008 - 08:24
(Váhy) wendy02 » Twiggina

Tak jestli můžu ... zasílám zbytek karet k posouzení :32:

Smrt – ne, cítí změnu o kterou nestojí

Nemoc – ne, cítí jí jako zátěž

Vážné myšlenky – uvažuje zda by s ní měl být

Faleš – ne, hraje s ní jen hru, nezáleží mu na ní

Neštěstí – ne, myslí si, že mu přinese smůlu, nebo něco špatnýho

Nepřítel – ne, považuje jí za nepřítele

Nepříjemnosti – ne, myslí si že pokud by s ní byl, měl by nepříjemnosti


:17: :17: Hezký den
Wendy :27:



Kaan
23.10.2008 - 17:50
(Váhy) Kaan » Twiggina

Ahoj Rů a Wendy,
to jste mi to krásně vysvětlili.Díky.
Už to asi chápu-nemá ji rád,nemůže,protože má v hlavě a v srdci minulého partnera,tudíž nemůže mít rád nového.A na toho se právě ptáme.Je to tak?

Tak moje poslední karty:

SMRT - ne,chce změnu,konec vztahu

NEMOC - ano,velká opora,pomáhá jí,drží nad vodou

VÁŽNÉ MYŠLENKY - ne,přemýšlí o vztahu,zda má vztah budoucnost

FALEŠ - ne,vztah je falešný,prospěchářství,využívá ji

NEŠTĚSTÍ - ne,uniká před vztahem,myslí si,že je pro něj velké neštěstí

NEPŘÍTEL - ne,využívá ji v lásce,jde za svým cílem

NEPŘÍJEMNOSTI - ne,chce ji mít spoutanou,pro sebe,podle něj jsou s ní jen nepříjemnosti

Ahoj Kaan :27:





Twiggina
24.10.2008 - 13:26
(Kozoroh) Twiggina

Ahoj děvčata, měla jsem trochu víc práce, takže mírné zdržení. :27:

MÁ JI RÁD?

Kaan SMRT - ne,chce změnu,konec vztahu
:17: Nelze určit, teprve budoucnost ukáže.
Wendy Smrt – ne, cítí změnu o kterou nestojí
:17: Viz. u Kaan. Něco se v něm odehrává, ale nelze říct zda v dobrém či špatném slova smyslu.

Kaan NEMOC - ano,velká opora,pomáhá jí,drží nad vodou
:17: Má jí tzv. plnou hlavu.
Wendy Nemoc – ne, cítí jí jako zátěž
:17: Má jí plnou hlavu, zda to znamená, že je tzv. nemocen láskou, nebo naopak by určila další karta.

Kaan VÁŽNÉ MYŠLENKY - ne,přemýšlí o vztahu,zda má vztah budoucnost
:17: Těžko říct, ale lhostejná mu určitě není, když je ochoten o vztahu vážně uvažovat.
Wendy Vážné myšlenky – uvažuje zda by s ní měl být
:17: Ano a budoucnost ukáže.

Kaan FALEŠ - ne,vztah je falešný,prospěchářství,využívá ji
:17: Dobře
Wendy Faleš – ne, hraje s ní jen hru, nezáleží mu na ní
:17: Dobře

Kaan NEŠTĚSTÍ - ne,uniká před vztahem,myslí si,že je pro něj velké neštěstí
:17: Dobře, odmítá se na tomto vztahu podílet.
Wendy Neštěstí – ne, myslí si, že mu přinese smůlu, nebo něco špatného
:17: Dobře

Kaan NEPŘÍTEL - ne,využívá ji v lásce,jde za svým cílem
:17: Nemá ji rád a vyloženě se staví proti případnému vztahu.
Wendy Nepřítel – ne, považuje jí za nepřítele
:17: Nemá ji rád, staví se proti ní, ale nepovažuje ji za nepřítele, je mu lhostejná. (Karta prezentuje jeho postoj, ne její!)

Kaan NEPŘÍJEMNOSTI - ne,chce ji mít spoutanou,pro sebe,podle něj jsou s ní jen nepříjemnosti
:17: Nelze jednoznačně určit, ale něco vůči ní obhajuje.
Wendy Nepříjemnosti – ne, myslí si že pokud by s ní byl, měl by nepříjemnosti
:17: Nelze jednoznačně určit, sice ho tento vztah nutí něco obhajovat, ale zda obhajuje sebe, nebo svůj cit k ní, to by prozradila další karta.

Tak děvčata, protože se pomalu blížíte na konec stránky, tak nám Wendy založ novou sekci s názvem: Cikánské karty-otázka na symbol.
A tam budete vysvětlovat jednotlivé karty vůči otázce:
BUDE HO NOVÁ PRÁCE NAPLŇOVAT?
Jedna malá rada: Mějte na paměti mé dosavadní připomínky k symbolikám karet a berte v úvahu, že třeba citové karty vůči této otázce nejsou již symbolem lásky jako takové, ale vypovídají o citovém rozpoložení v pracovní oblasti!
Prvních pět karet k nové otázce: Oko Boží, Kněz, Cesta Svatba, Milenka
Páček v nové sekci Rů :17:

PS: Případné dotazy ke zde probranému pište ještě sem.
Tuto sekci zatím přečetlo 462 lidí. :3:



jasmin3
17.08.2009 - 17:04
(Štír) jasmin3

Hezký den,dneska jsem si koupila cikánské karty a knížečku,už mám nějaké zkušenosti s karty Lenormand.Cikánky mám v ruce poprvé.Chtěla bych se naučit vykládat,poradí někdo?

Jasmin :27: :27: :27:



Twiggina
21.08.2009 - 20:12
(Kozoroh) Twiggina » jasmin3

Ahoj Jasmin :27:
Toto zde je první kapitola a tudíž i začátek výuky cikánských karet. Další kapitoly najdeš zde:
vyklad-karet.najdise.cz/cikanske-karty…
jinak tento odkaz je v záhlaví poradny cikánských karet. Kurz začal cca před půl rokem a bude trval tak tři roky. Se třemi děvčaty zde konzultuji na přímo a ostatní se z toho už jen učí. Další přímé žáky již nemohu z časových důvodů přibírat.
V sekci tajemno, zde:
vyklad-karet.najdise.cz/
najdeš mou knihu i karty v elektronické podobě. Každá kapitola má svou sekci a dá se zde najít vše rychle a pohodlně. To je pro ty, co nechtějí listovat v knížce.

Karty Lenormand sice mají podobné symboly jako cikánské karty, ale znalosti které máš získané z Lenormandek nelze aplikovat v cikánkách.

A ještě dvě malá upozornění.
Nevyučuji zde velkou tabuli, pouze tři základní výklady které jsou uvedeny v mé knize a sice: 1) trojka na otázky, 2) magická sedmička a 3) vztahový výklad. Tyto budou postupně uváděny v rámci zdejší výuky.
Také zde nekonzultuji žádné osobní a soukromé výklady!

Přeji hodně štěstí a trpělivosti při učení.
:29: Rů – Twiggina :17:



hanasir1255@seznam.cz
11.03.2011 - 14:03
(Vodnář) hanasir1255@seznam.cz » Twiggina

Ahojky,
zdravím šechny kartářky :17:
můžu se k Vám přidat?




Twiggina
12.03.2011 - 18:58
(Kozoroh) Twiggina » hanasir1255@seznam.cz

Ahojky vítám tě :27: :74:
jistě, že se můžeš přidat.
Výuka zde probíhá již dva roky. Veškeré probrané lekce najdeš v záhlaví sekce cikánských karet pod oranžovým nápisem "aktuální výuku".

Se dvěma děvčaty probírám výuku v rámci konzultace a ostatních cca dva tisíce dalších se z těchto materiálů učí.
K těm se může přidat kdokoliv, tudíž i ty.
Přeji hodně trpělivosti v učení. :15:
:29::17:



mont blanc
18.03.2011 - 09:39
(Kozoroh) mont blanc » Twiggina

Zdravim :75:
prave jsem objevila Vasi diskuzi a jsem v sedmem nebi :76:
cca pred tremi mesici,jsem se zacala samoucit
cteni z cikanskych karet a jsem jimi uplne posedla :27:,moc me bavi a venuji jim opravdu veskery svuj volny cas.Moc rada bych se k Vam a vasim zakum pripojila a overila si tak,jestli chapu karty spravne.
Budu moooc vdecna za kazdy testik ci ukolicek od Vas.

Moooc dekuji a krasny den vsem carodejnicim :12:



Twiggina
18.03.2011 - 10:10
(Kozoroh) Twiggina » mont blanc

Ahoj, vítám tě :74:
když si přešteš mou odpověď pro hanasir přímo nad tvým dotazem, tak ti bude jasné jak to zde chodí.
Stejným způsobem jak je tam popsáno se můžeš přidat i ty.
Víc ti bohužel nemohu nabídnout.
Tak ať se ti u nás líbí :29: Twiggina :17:



mont blanc
18.03.2011 - 16:37
(Kozoroh) mont blanc » Twiggina

Zdravim
a omlouvam se za komplikace,spatne jsem to cele pochopila :63:
Mohu tedy zustat zde?

Diky :30:



Twiggina
18.03.2011 - 17:07
(Kozoroh) Twiggina » mont blanc

toto je první výuková lekce z roku 2008. Tím, že jsi zde vložila dotaz si ji vytáhla do popředí.
Takže zde určitě nezůstávej, protože časem tyto vaše dotazy vymažu. Nepatří sem.

založ si vlastní sekci až budeš mít na mě dotaz k výuce.
postup k založení:
- klik na diskuze
- klik na výuka karet v sekci moderované poradny
- klik v záhlaví poradny na oranžový nápis cikánské karty
- klik na přidat dotaz/příspěvek

zde ti vyskočí okno na psaní textu, napíšeš dotaz a dáš odeslat
dotaz není viditelný, ale až ti odpovím, tak jej zviditelním

pokud chceš svou sekci hned, tak tam jen napiš že se přidáváš k našemu učení a já ti to zviditelním hned :3:

Ty si pak svou sekci můžeš dát do sledovaných a sice při otevření sekce klikni vpravo nahoře na zelený nápis "sledovat". Tím ti naběhne do sledovaných diskuzí na tvém profilu a máš to tak hezky při ruce, nemusíš nic hledat.
ještě tady chvíli jsem tak dej vědět zda si sekci založíš nebo až později.
:17:



ruzi
28.04.2011 - 09:17
(Ryby) ruzi

Dobrý de,nějak neumím založit nové téma,tak jsem se přifařila sem.Mám takový dotaz:Jáký je rozdíl mezi kartou Faleš a Nepřítel?V knížce je popis karet skoro stejný.Dá se to chápat tak,že faleš je daleko záludnější,protože se tak navenek netváří?Nepřítel přece může být nejen skrytý,ale i zcela otevřený a s otevřeným nepřítelem se dá "bojovat" zcela jinak.



Twiggina
28.04.2011 - 09:40
(Kozoroh) Twiggina » ruzi

Ahoj, vítám tě :74:
ano přesně tak to je, faleš je záludnější.
V dalších lekcích se dočteš více.
To co je již napsáno je práce víc jak dvou let. Až to pročteš a nebude ti něco z toho jasné, tak se ptej.
Nespěchej pokud se chceš karty učit do hloubky.
Přeji hodně trpělivosti :29: Twiggina - Rů :17:

PS: Pokud zde chceš založit vlastní diskuzi, tak musíš jít přímo do selce cikánských karet a tam najdeš v záhlaví "založit diskuzi".
Momentálně je poradna uzamčena pro nové příspěvky cca do 8.5. proto tam tento odkaz není.
Poradnu dělám ve svém volnu. Nyní rekonstruuji dům a nemohu se vám zatím věnovat, tak vydrž.



ruzi
28.04.2011 - 12:42
(Ryby) ruzi » Twiggina

Děkuju moc za uvítání :68:.Ano,kartám se chci opravdu věnovat a vímm,že je přede mnou hodně učení,tak jsem moc ráda,že je takto vyučuješ.Je to skvělé,než když se v tom jeden plácá sám a nemá si o tom s kým popovídat.Vím,že se nic neděje náhodně a tak jsem "zcela náhodou" objevila na internetu kartářku,co vykládala cigánské karty,moc mě to zaujalo a začala jsem pátrat,cože to ty cikánské karty jsou a objevila jsem vaše stránky a hned jsem vycítila,že to bude něco pro mě.Trochu se zabývám taky tarotem,ale ten mi přijde zase jiný,hodně obsáhlý a hutný,hodně do hloubky(neumím se správně vymáčknout) a neuměla jsem v tom najít odpoveď ANO,NE,jak je to v cigánkách.V klidu budu studovat to,co už jste probraly a pokračovat s vámi.Růžena



Renapla
05.05.2011 - 15:22
(Štír) Renapla » Twiggina

Dobrý den, Moc to tu zatím neumí, tak nevím, jak udělat nové téma. A taky jsem začátečník. Ptám se určitě moc dopředu, ale můj dotázek by třeba pomohl i ostatním.
Týká se Velkého výkladu na budoucnost a časové osy. Časová osa se vykládá ze zbývajících karet nebo se karty znovu zamíchají, sejmou a potom se vyloží časová osa?
Přijde mi nelogicky vykládat časovou osu ze zbývajících karet..., ale jak říkám, jsem začátečník, který si to sice může zkusit "jen tak" a možná časem přijít na souvztažnosti, až se něco stane, nebo až pochopí více karty.
Nicméně, děkuji předem za odpověď.

Celkově mám dotaz, zda je možné na výklad budoucnosti tahat karty z vějíře, nebo by se měly spíše brát po pořadě.



Twiggina
05.05.2011 - 16:23
(Kozoroh) Twiggina » Renapla

Ahoj, vítám tě :74:
To, na co se ptáš zde vůbec nevyučuji (napsáno v záhlaví sekce cikánských karet)!
Velký výklad je korunou a završením kompletního učení výkladu cikánek. Nelze s ním začít. (Časová osa se vykládá následně po zamýchání všech karet)
Jsi zde dva dny, myslím že nebude od věci se zde nejdříve porozhlédnout abys věděla co jsme schopni ti poskytnout a co už ne.
Veškerou výuku najdeš v záhlaví sekce pod oranžovým nápisem "aktuální výuka".
Jsou tam všechny lekce, které se zde probraly za víc jak dva roky.
Takže materiálu k učení, habaděj. :3:
Najdeš tam i odpovědi na své otázky, nemohu se stále dokola opakovat.
Přeji hodně trpělivosti.
:29: Twiggina :17:

Malé upozornění:
Osobní konzultace zde neposkytuji, jen vedu výuku podle mnou daných osnov se dvěma žákyněmi a ostatních cca dva tisíce lidí se z těchto materiálů učí bez přímého kontaktu se mnou.
To je také jediné, co ti mohu nabídnout.
Volné diskuze a výklady ke kartám jsou v sekci výklad karet bez moderátora!
Zde zodpovídám pouze konkrétní otázky k danému učivu.



Renapla
23.05.2011 - 14:45
(Štír) Renapla » Twiggina

Děkuji za informace, já jsem už do výuky mrkla a pročetla.
Určitě na Velký výklad mám času dost, jen jsem si nebyla jistá, zda si myslím správně, že by se mělo znovu zamíchat..

Vykládám si karty a pak se k výkladům několikrát vracím a zkouším si je znovu v klidu rozebrat.
Výuka je super. Díky.

Renata



Twiggina
23.05.2011 - 14:48
(Kozoroh) Twiggina » Renapla

:27: :29: :17:



Cikánské karty
Seznámení s Cikánskými kartami:

Výklad karet:



Kurz Cikánských karet
Základní výuka:

Doplňující výuka:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »