Blázen ve dvojicích



mumínek
22.09.2008 - 07:14
(Vodnář) mumínek
Blázen ve dvojicích
Chci se zeptat, kde ten výklad vzhůru nohama je....? Nějak tady tápu, hledám a nemůžu to najít.. :24:
Děkuji Mumínek




Příspěvky:



Twiggina
22.09.2008 - 12:22
(Kozoroh) Twiggina

Ahoj Mumajsku,
Obrácené karty jsou zde v kurzu tarotu, 1. lekce třetí odstavec:
vyklad-karet.najdise.cz/tarot-tarotove-k…
a tady je link přímo na ně:
vyklad-karet.najdise.cz/vyklad-tarotu/12…
Tady máš link na Kucky příspěvek:
vyklad-karet.najdise.cz/kurz-tarotu/60-jeste-jeden-pokus
A na Karamelku:
vyklad-karet.najdise.cz/kurz-tarotu/61-vyklad-na-zdravi
Tak ať se ti hezky študýruje.
Dej vědět až si to přečteš a já tento příspěvek smáznu, nebo ho můžeš smazat sama. Je pouze informativní.
:29::17:



Twiggina
22.09.2008 - 13:00
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Dobře, ukecala jsi mě. :3:
Takže až budeš mít dotaz, piš ho sem. Tvůj předchozí příspěvek se stejně brzo ocitne na další stránce.
:29: :17:



dika
22.09.2008 - 14:32
(Býk) dika » mumínek

Ahoj,nezlob se,že ti vstupuju do diskuse,ale musím ti říct,že jsem strašně ráda,že se učíš vykládat karty,protože tady k tobě taky chodím na rady...ty se totiž dovedeš "ptát" Twiggi.Já uvažuju,hlava mi šrotuje,uvažuju,jak otázku napsat naší učitelce,potím krev a pak nakouknu tady a ejhle,tady už je to krááásně vysvětleno.Díky :15: :27: :15:



mumínek
23.09.2008 - 07:08
(Vodnář) mumínek » dika

Ahoj Dikuš,
já se vůbec nezlobím, naopak, strašně jsi mě potěšila. Mám radost že sem občas kukneš, tak přeju,ať ti to je v něčem nápomocné a ať se to rychle naučíš. Děkuji Ti. :30:
No a tady pár dotazů na paní učitelku: :6:
Ještě jsem si projela každou kartu zvlášť a chtěla bych abys mě uvedla do spávných kolejí. Můžu takto definovat karty?:

HVĚZDA=hojnost(voda), prosperita(jako strom), příliv(např. financí, starostí...), zář (hvězda) např. člověk je v práci fakt dobrý a tak září a je možné, že se dostane na vyšší místo...?

MĚSÍC=složitost(cesta), únik od něčeho(rak, který couvá), beznaděj, pevnost, a něco není tak perfektní, jak to vypadá a proto trochu pozornosti je na místě(měsíc nevydává tolik světla jako slunce, proto taková úvaha)

POSLEDNÍ SOUD=znovuzrození,volání(žádost) o pomoc - tazatel bude někoho prosit o pomoc, strach, strach ze samoty nebo nevím jak to říct, ale např. někomu promlouvat do duše...

SVĚT=splnění, dosažení znalostí, radost, pracovní úspěch, zkušenosti, úspěšné složení zkoušek, tato karta na mě působí pozitivně

Tak co? Myslíš si Twiigi, že asi hodně fantazíruju, že... Snažím se to učit poctivě, tak nevím, jestli ta moje kebule zase nepřemýšlí blbě :25:, ale raději to tady vecpu, ať se něco nenaučím špatně. Tak můžu se pustit dál do dvojček nebo mi to nejde a mám ještě procvičovat jednu po druhé?
:32:M.



Twiggina
23.09.2008 - 12:39
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Ahoj mumísku
HVĚZDA:
Voda = hojnost, pramen něčeho nového, příliv energie (starosti = NE)
Strom = prosperita, zdraví, vitalita
Hvězda = příležitost k postupu, naděje, nové nápady
Pták Ibis, jako náš čáp = početí, nový život

MĚSÍC:
Cesta, zužuje se, vytrácí se ve tmě = přešlapování na místě, váhání kam vlastně jít, nevidění budoucnosti, možnost šlápnutí vedle (nutnost pozornosti)
Rak, který couvá = patriotismus, minulost vláčí za sebou nebo se do ní stále vrací, utíká se tam nebo minulostí žije
Měsíc, slabé světlo = žití daným okamžikem, introverze, nemožnost plánovat, ALE planeta zamilovaných (milují a nepřemýšlí v tu chvíli co bude dál), luna = lůno ženy (také možnost početí), tajemný svit = tajemno, esoterní vědy, něco mezi nebem a zemí
Dvě tajemné věže, vysoké až na roveň měsíce = možnost vstoupit do tajů esoteriky a duchovna, a vystoupat do úrovně měsíce = možnost poodhrnout oponu a nahlédnout do tajemna.

POSLEDNÍ SOUD:
Znovuzrození, volání(žádost) o pomoc, odborná rada, rozumové uvažování, absence spontánní lásky, city hlídané rozumem, spravedlivá odměna či trest, rekapitulace
Tazatel bude někoho prosit o pomoc, strach, strach ze samoty nebo nevím jak to říct, ale např. někomu promlouvat do duše = ANO, jedna z možností

SVĚT:
Velmi široké možnosti, svět nám leží u nohou, tudíž je možnost se do něj rozběhnout a vybrat si co se nám bude líbit. Ano svět nabízí a my máme volit, a zvolíme dobře?
Splnění, dosažení znalostí, radost, pracovní úspěch, zkušenosti, úspěšné složení zkoušek = možnost toho všeho dosáhnout se tu nabízí, ale pokud zvolíme ten správný směr.
Karta světa v sobě obsahuje všechny karty tarotu a tudíž všechny možnosti, ale i překážky!

To nebylo špatné a tak hupky dupky do těch dvojic. No a uvidíme, co to s tebou udělá. Za pokus to stojí a hlavně se ptej a nešetři mě, ať něco nezbundíme. Bylo by to škoda , jsi na dobré cestě.
Kdybys měla ještě nějaký dotaz k jednotlivým kartám, tak šup sem sním. Ono se to vše ještě zkoriguje i na těch dvojicích.
:29::17:
PS: Zdravím také Diku a jsem moc ráda, že nakukuje. :15:
Klidně si tu spolu písejte své poznatky. Ráda vás budu sledovat a když by tam bylo něco k upřesnění, tak vám to písnu. :3:



mumínek
23.09.2008 - 13:24
(Vodnář) mumínek » Twiggina

Tak ahoj Rů :17:,
nějaké dvojčky už jsem zkoušela. Tady jsou odpovědi na otázku Má ji rád?:

BLÁZEN+MÁG:
ze začátku nebral její city vážně, pohrával si s ní, ale dostal rozum a jeho city se začali prorůstat v něco hlubšího. Učarovala jej. Jeho úmysly jsou čisté.

BLÁZEN+ VELEKNĚŽKA:
i když ona na sebe občas musela upozorňovat, on její city nebral vážně jako ona, na její upozorňování si nevšímal. Pohrával si s ní a bylo mu to jedno, ale (velekněžka:)naučil se ovládat a v hlavě si rozhodl, že by měj zapojit srdíčko a dát své city najevo.

BLÁZEN+CÍSAŘOVNA:
zpočátku nerozvážnost a hraní si z city druhé osoby, kdy na sebe upozorňovala až si ji všimnul,(císařovna:)láska přešla v hlubší a upřímné city (kterých je dost pro to, aby zde možná vzniknul nový život - mimi).

BLÁZEN+CÍSAŘ:
on neopětoval její city, neviděl je, možná je vidět nechtěl, ale teď má oči otevřené i srdce,(cisař:)je připraven svou lásku chránit, je rozuný a ve vztahu je nebo chce? být dominantní, vztah je-bude? pevný

Tak. Tady jsem ani tak mozek nepoužívala. Toto, co jsem napsala, mi šlo rovnou samo do tužky. Přišlo mi to strašně jednoduché. Takže...? Je to dobře? :24:



dika
23.09.2008 - 14:08
(Býk) dika » mumínek

Mumi :29: ty máš ty karty rozdělené jako na 1muže a 2ženu? Já bych třeba ke kartě BLÁZEN + MÁG řekla...Měl ji rád s lehkostí a spontánností sobě vlastí,ale teď už tento vztah uchopil do svých rukou,už není nezodpovědný a snaží se upoutat na sebe pozornost,snaží se jí zavděčit ????Možná je to to samé,ale ty ten výklad máš květnatější. :17:



Twiggina
23.09.2008 - 14:21
(Kozoroh) Twiggina » mumínek


Otázka: Má ji rád?

BLÁZEN+MÁG:
Ano, má ji rád velmi spontánně, bez zábran, je očarován láskou, kouzlí pro vztah, nepřemýšlí o budoucnosti a žije jen daným okamžikem.
Tento vztah je na počátku a teprve budoucnost prozradí co bude dál.

BLÁZEN+ VELEKNĚŽKA:
Ano má ji rád. Tento vztah začal velmi spontánně a přerostl v hlubokou lásku, která je velmi solidní a dává předpoklad možnosti opory a jistoty.

BLÁZEN+CÍSAŘOVNA:
Ano má ji rád. Tento vztah začal velmi spontánně a v současné době přemýšlí o tom, že tato žena by mohla být matkou jeho dětí.

BLÁZEN+CÍSAŘ:
Ano má ji rád. Tento vztah začal velmi spontánně a v současné době zvažuje, že by ji požádal o ruku. Císař nežije s partnerkou tzv. na psí knížku, chce pevný zákonný vztah.

Záměrně jsem ti napsala všude "Ano má ji rád".
Vždy měj na paměti podstatu otázky. Na tu především karty odpovídají a akčnost symboliky dokresluje prostředí a situaci. Jak a v čem se vztah nachází.

Tak bádej, bádej budoucí kartářko. :3: :20:
:17:



dika
23.09.2008 - 14:23
(Býk) dika » mumínek

No jo,na mě kouká rovně,přímo mi do očí :2: mě to jen tak napadlo,když jsi psala,že ona ho očarovala...ale čaruje MÁG...přesně - uvidíme,jak na to kouká Twiggi :23:



Twiggina
23.09.2008 - 14:49
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Neházej na mě smutný voko, co bys chtěla na počátku. náhodou to není špatné.

Mág = ona mu učarovala a proto je očarován láskou.
Otázka je na něj, takže použijeme co? Očarován láskou.

Ano je to tak na půl, ale vždyť jsi na začátku! Když jsem byla já na začátku, tak jsem možná na tom byla hůř.
Když jsem se takto učila s mojí babičkou a ona mě opravovala tak jako já tebe, tak jsem se i vztekala. Říkala jsem si, vždyť já to vlastně vím, cítím, tak proč to kruci říkám jinak.
Člověk se zahledí do jednoho symbolu karty a ty ostatní zapomene brát v potaz. Mě se dělo to samé, díky vlastní lačnosti po vědění a honem, honem všechno umět a znát.
Pak se jednoho krásného dne rozsvítilo v mé hlavě a najednou to šlo samo.

N E S P Ě C H E J ! ! !

Máš v sobě dostatek citu a elán k učení, nevzdej to, bylo by to škoda. :15: :17:
Tuhle naší diskuzi už četlo 132 lidí!!!



dika
23.09.2008 - 14:54
(Býk) dika » mumínek

NEOPOVAŽ se to vzdávat,já tě tu potřebuju :9:
Ty jsi šikula za chvíli na to přijdeš!No jen koukej,co ti napsala učitelka :29: :29: :29:



Twiggina
23.09.2008 - 14:58
(Kozoroh) Twiggina » dika

Diko dík za podporu a vůbec ve dvou se vám to líp potáhne. :15:
Jsem ráda, že jsi tu a klidně se také ptej, když budeš potřebovat.
:29: :17:



sandra1
24.09.2008 - 08:47
(Střelec) sandra1 » Twiggina

Ahoj Rů, Munínku, Diku
přidávám se k Vašemu rozboru karet, doufám, že to nevadí, používám karty kosmický tarot, snad to nebude na obtíž. Tady jsou mé poznatky začátečníka, navazuji na Mumínka:

Má ji rád?

Blázen + Velekněz - má ji rád, ale jako kamarádku, přítelkyni na kterou se může vždy obrátit, vidí v ní člověka, který mu může být oporou a od kterého se může hodně naučit.

Blázen + Milenci - má ji rád, je do ní zamilovaný, je tam velká láska, ale pozor na vystřízlivění. Zamilovanost má růžové brýle na očích a on nevidí dál a zatím ani nechce, je do ní příliš zahleděn, je jí pohlcen.

Blázen + vůz - neutrální vztah, spíš ne. Vztah začal nezodpovědně, lehkovážně a v současné době došel do stavu střetu zájmů. Vidí v ní ženu hodně odlišnou a uvažuje, že půjdou každý svou cestou. Je si vědom, že by musel vynaložit hodně síly k tomu, aby koně uvedl v soulad, ví, že jsou každý jiný.

Tak ke mě promlouvají mé karty, samozřejmě s knížkou v ruce, kde hledám patřičná slova. Pevně věřím, že vám to nevadí, ale nechtěla jsem založit novou DISKUSI. Moc Vám děkuji a čekám na vyjádření a kritiku.
Sandra



dika
24.09.2008 - 22:18
(Býk) dika » mumínek

Pěkný večer - mumi,co ti říkají karty na otázku má ji rád

BLÁZEN +SPRAVEDLNOST
Láska začala spontánně v současnosti zvažuje všechna pro a proti v lásce k ní,neví,zda ji bude rovnocenným partnerem,...

nebo je to o něčem jiném? :23:



Twiggina
25.09.2008 - 00:21
(Kozoroh) Twiggina » sandra1

Ahoj Sandro,
nevím zda to bylo dobře, že jsi sem dala svůj příspěvek. Ty děláš Kosmický tarot a mumínek dělá jiný než ty a mohlo by se stát, že každá budete prezentovat svou kartu, výklad bude poplatný kartám a bude dobře, ale navzájem jiný. To by mohlo být časem trochu zmateční a navzájem by vás to mohlo plést.
Je sice pravda, že základní význam je dost stejný, ale to si lze přečíst v knihách. Při konkrétním učení hodně záleží na drobných odlišnostech mezi jednotlivými druhy tarotových karet.
Zatím počkám s konzultací a udělám ji až zde bude i výklad mumínka. No a uvidíme co to udělá. Jestli tento tandem půjde nebo ne.
Je mi jasné, že si mi nejspíš chtěla ušetřit práci.
:29::17:



mumínek
26.09.2008 - 08:32
(Vodnář) mumínek » dika

Ahoj Diko,
tak teda mě hlavně překvapuje, že se mě ptáš (kapičku mě to i těší :6:). No já karty u sebe nemám, ale když si je představím, tak mě napadá že:

BLÁZEN+SPRAVEDLNOST:
Ano, má ji rád. Vztah je takový bláznivý, spontání a on opravdu přemýšlí, jestli je on ten pravý pro současnou svou vyvolenou. A jestli ona by s ním do budoucna mohla být šťastná. (Ať už přes finance, city nebo materiální hodnoty).

Myslím si, že máš pravdu. Ale nevím, co na to řekne Twiggi. Víš jak, já se jen učím, ale jestli to je tak, musí říct úča :14:. Je fajn, žes to tu napsala. Počkáme na reakci a pokud budeš mít pravdu, tak budu mít větší radost, protože jsi mi připadala smutná. Že se trápíš a máš pocit, že ti to nejde, i když si myslím, že to tak není :27:
M.



Twiggina
26.09.2008 - 12:17
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Ahoj Diko a Mumí, hezky sednout a nezlobit, budu vám vyprávět víkendovou pohádku
BLÁZEN A SPRAVEDLNOST
Za devatero horami a devatero řekami, žil jeden moc hezký mladík. Užíval si vesele života a hlavně hodně zábavy s mladými děvčaty. Z ničeho si nedělal velkou hlavu a jen si tak tančil a zpíval životem.
Jednoho dne se v jeho městě objevila nová dívka a náš milý, říkejme mu třeba Pepa, se vsadil s kamarády, že si tenhle krásný kvítek utrhne pro sebe a trochu si sní zalaškuje. Tak jako s každou.
Dívka která se jmenovala Anna, si moc dobře všimla hezkého, i když na její vkus trochu moc divokého, Pepi. S úsměvem pozorovala jak okolo ní krouží a v duchu si říkala: proč ne, ale lehké to mít nebudeš.
A jak pomalu běžel čas ve veselém přátelském povídání, tak si Pepa ani zprvu nevšiml, že jeho srdíčko bije pro Aničku jako zvon. Anna si toho byla moc dobře vědoma, ale i toho, že ona je na tom úplně stejně.
Jejich láská se rozhořela a oba zapomněli na celý svět. Nepřemýšleli o tom co bude a žili jen daným okamžikem. Dotýkali se něžně jeden druhého, hleděli si do očí a topili se v nich.
Pepa pomalu přestával být tím divokým, nezvedeným mladíkem a začal si uvědomovat, že mu na Anně záleží, což před tím u jiných děvčat nikdy nezažil.
Nejednou ho Anna přistihla, jak zamyšleně hledí do dálky. Zvažoval co bude dál. Najednou věděl, že jinou dívku nechce a přemýšlel:
Má mě také tolik ráda jako já ji? Mám ji říct, že už to není jen legrace? Zasloužím si ji vůbec? Dokážu se o ní postarat? Tak rád bych ji dal vše, co si zaslouží.

Nechme Pepu jeho myšlenkám a počkejme si na to k čemu dojde.
Pokračování někdy příště. :20:

Jo a abych nezapomněla na hodnocení vašeho snažení. Dnes je to za jedna pro obě. :3: :15:
Přeji hezký víkend žákyňky, vaše úča Rů :17:



dika
26.09.2008 - 12:39
(Býk) dika » Twiggina

Jezuskote,to je krása,díky Twiggi :12:



mumínek
29.09.2008 - 08:17
(Vodnář) mumínek » Twiggina

Hezký den Rů :17:,
tak mám tady zase nějaké dvojčky. Jdu na to:
BLÁZEN A VELEKNĚZ:
ano má ji rád a jejich spontánní, bláznivý a hravý vztah přešel do vážnějšího vztahu. Tento vztah on vere vážně a je mu zcela oddán.(jako kdyby byl vztah tak harmonický, že by si lidé mohli říct, že je až ukázkový)

BLÁZEN A ZAMILOVANÍ:
ano má ji rád, i když jejich poněkud klidný, veselý, spontánní vztah plný bláznivin přešel do zralejšího vztahu, kde vše není až tak idylické. Někdy hádka a nějaký sport, ale kěkdy zase pohoda.(Kdybych to měla říct jinak: střídavě oblačno. Nemohou bez sebe být ale NĚKDY nemohou být spolu.)

BLÁZEN A VUZ:
ano má ji rád. Vztah plný spontánosti, veselosti a skotačení někdy narušuje nerozhodnost a neschopnost se domluvit a dohodnout. Jeden by chtěl tot a druhý zase ono. Oba by chtělí být ve vztahu takový vůdčí, ale nějak to nejde. Jinak bych tady upozornila na větší toleranci, aby si potom někdy v budoucnosti nešel každý svou cestou(jen kvůli toho, že každý má jakoby svou stranu)

BLÁZEN A SÍLA: - tak tady tápu
má ji rád, ale veselý (někdy naivní)krásný vztah přešel do vztahu, kde on má pocit, že je někdy do něčeho nusen. On se bojí co bude a pokud se mu to nebude líbit, bude se bránit

BLÁZEN A POUSTEVNÍK:
ano, má ji rád, vztah je ze začátku veselý, hravý, nespoutaný, ale on musí mít svůj prostor pro koníčky a sám pro sebe. Mít své tajemství. Je to takový vlk samotář. Pokud vše toto bude mít, tak věrnost partnerce zaručena.

BLÁZEN A KOLO ŠTĚSTÍ:
ano on ji rád má. Jejich bláznivá láska (veselá, hravá, která nic neřeší)je někdy nabouraná pocity dneska klid a jindy nervozita. Jsou schopni se pohádat a v zápětí se udobřit a být zase nejideálnější pár.

BLÁZEN+SPRAVEDLNOST:
Ano, má ji rád. Vztah je takový bláznivý, spontání a on opravdu přemýšlí, jestli je on ten pravý pro současnou svou vyvolenou. A jestli ona by s ním do budoucna mohla být šťastná. (Ať už přes finance, city nebo materiální hodnoty). Jinak ve vztahu je on asi ten dominantnější


Tak dneska nevím. To je asi fantazírování, tak čekám na známku :6:. Mám pocit, že to jde přes hlavu než přes cit a taky mám pocit, že mám takovou malou slovní zásobu ve výrazech karet. Co si o tom myslí Twigginka :17:? :24:



Twiggina
29.09.2008 - 18:40
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Ahoj mumísku, tak jdem na to.
Ke čtení si vezmi karty a dívej se při tom na ně. Tím se dobře probouzí vizualizace!

BLÁZEN A VELEKNĚZ:
Ano má ji rád a jejich spontánní, bláznivý a hravý vztah přešel do vážnějšího vztahu. Tento vztah on bere vážně a je mu zcela oddán.(jako kdyby byl vztah tak harmonický, že by si lidé mohli říct, že je až ukázkový).
Toto spojení mimo jiné dává tušit, že se ve vztahu něco přihodilo, co jej staví do pozice ochránce, rádce a možná i učitele. Není také vyloučeno, že je tento muž starší, neboť velekněz nabírá své zkušenosti postupně s věkem.

BLÁZEN A ZAMILOVANÍ:
Ano má ji svým způsobem rád, začátek byl velmi spontánní, ale postupem času se ocitá v dilematu jestli tato žena je ta prává.
Zde nelze vyloučit ani to, že do tohoto dilema se dostal díky tomu, že potkal jinou ženu, která ho zaujala.

BLÁZEN A VŮZ:
Měl ji rád velmi bláznivě, ale pomalu se dostává vůči ní do opozice. Jejich představy o tom, jak řídit svůj vzájemný vztah do budoucna jsou u každého jiné. Jeden by chtěl to a druhý zase ono. Oba by chtěli prosadit to své. Jinak bych tady upozornila na větší toleranci, aby si nakonec nešel každý svou cestou.
Pokud by se jednalo o počínající vztah = problém by mohl být v tom, že jeden by chtěl jít do vztahu naplno (možná svatbou) a druhý naopak si myslí, že je ještě čas.

BLÁZEN A SÍLA:
Má ji rád, ale začíná se chovat majetnicky. Na počátku to bylo krásné a spontánní, ale postupem doby začíná uplatňovat své představy a chce od ní, aby se změnila tak jak si on představuje. Jeho nároky jsou takové, že se mu to nemůže podařit.
Poznámka: Otázka je na něj a tudíž karta síly prezentuje jeho chování a postoj. Pohlaví vyobrazené na kartě se nebere v potaz, pokud je otázka položena na konkrétní osobu, ať již muže či ženu.

BLÁZEN A POUSTEVNÍK:
Ano, má ji rád, vztah je ze začátku veselý, hravý, nespoutaný, ale on potřebuje mít svůj prostor pro koníčky a sám pro sebe. Mít své tajemství. Je to takový vlk samotář (introvert). Pokud vše toto bude mít, tak věrnost partnerce zaručena. Pokud to mít nebude odejde.

BLÁZEN A KOLO ŠTĚSTÍ:
Ano má ji rád. Jejich bláznivá láska (veselá, hravá, která nic neřeší) by mohla být časem nabouraná pocity dneska klid a jindy nervozita. Jsou schopni se pohádat a v zápětí se udobřit. To zapříčiňují drobné životní starosti.
Když se je naučí řešit ruku v ruce, pak mají možnost se povznést do pozice sfingy, do její majestátnosti a klidu, a navzájem si říct, vždyť nám to nestojí za ty nervy.

BLÁZEN A SPRAVEDLNOST:
Ano, má ji rád. Vztah je takový bláznivý, spontánní a on opravdu přemýšlí, jestli je on ten pravý pro současnou svou vyvolenou. A jestli ona by s ním do budoucna mohla být šťastná. (Ať už přes finance, city nebo materiální hodnoty).
Píšeš: Jinak ve vztahu je on asi ten dominantnější = mohl by být, nebo i třeba rozumnější, ale to by nám museli potvrdit další karty.

Tak dneska to jednička nebude, ale mírně horší dvojka.
A nedělej psí voči, co bys od sebe víc chtěla. Na to, že jsi kartí začátečník, to není vůbec špatný. :15:
Neboj, čím víc budeš o kartách mluvit, tím víc se ti pusinka prořízne a slovní zásoba bude. :3:
To si o tom myslím Twiggina. :20: :29: :17:



dika
29.09.2008 - 22:15
(Býk) dika » Twiggina

Dobrý večer Twiggi,mumíku,Tak jsem tady sepisovala asi půl hodiny svůj názor k symbolice dvou karet a pak kouknu,Twiggi už dávno odpověď připsala,ale na další stranu,což jsem si nevšimla :10:tak jsem tu svou pak mázla.Jdu dočítat,co bylo dobře a co špatně.Mějte se krásně :17:



dika
29.09.2008 - 22:46
(Býk) dika » Twiggina

Twiggi :27:

BLÁZEN A VELEKNĚZ:myslíš,že tam je milenecký vztah?Můj pocit - kněz či papež se nežení,není to jen o kamarádech?Kamarádský,nebo jak píšeš ochranitelský vztah?

BLÁZEN A ZAMILOVANÍ:tak na mé kartě mi muž z milenecké dvojice připadá(svým postojem a výzdobou)jako kohout na smetišti :2: miluje s vášní,ale zalíbí se mu postava jiné ženy a zmizí.

BLÁZEN A SÍLA:tady mám taky problém.Žena která vede na řetězu lva,má vztyčenou hlavu mi opravdu připadá jako "silná žena",ale jak říkáš,je to nelogické,aby žena a lev kráčeli bok po boku,není to pejsek,ale silné zvíře,má asi jen silnou skořápku,ale pod ní zranitelný člověk? :23:



Twiggina
30.09.2008 - 00:03
(Kozoroh) Twiggina » dika

Ahoj Diko, teď jsem si přečetla tvůj předchozí příspěvek a docela se mrzím sama na sebe, že jsem ti nedala prostor. Nějak jsem si zafixovala, že jsi jen tichým pozorovatelem.
Omlouvám se a příště počkám na vás obě a teprve potom bude konzultovat.
Takhle to dopadá, když se zachovám jako horlivý osel. :6:

BLÁZEN A VELEKNĚZ: myslíš, že tam je milenecký vztah?
Kdyby zde nebyl blázen, tak máš pravdu. Velekněz sám za sebe je přítel, ale zde je před ním blázen, který si nedělá násilí a když se chce zamilovat, tak se prostě zamiluje. Já zde zmínila, že jde o staršího muže. Když se takový opravdu zamiluje jako blázen, bez zábran, tak to už není jen o přátelství a když už se takto zamiloval, pak coby zodpovědný muž hodlá nést následky, nevyvleče se z toho pouhým přátelstvím. Rozumíš mi jak to myslím?

BLÁZEN A ZAMILOVANÍ: kohout na smetišti je také rád obletován a když je slípek víc a všechny se mu líbí, tak přemýšlí, po které skočí jako první a která bude další v řadě. Je ješitný a proč se vzdát jedné kvůli druhé. Aby se nedej bože nestalo, že jedné se vzdá a ta pro kterou to udělal mu uteče.

BLÁZEN A SÍLA: tady mám taky problém. Žena která vede na řetězu lva, má vztyčenou hlavu mi opravdu připadá jako "silná žena", ale jak říkáš, je to nelogické, aby žena a lev kráčeli bok po boku, není to pejsek, ale silné zvíře, má asi jen silnou skořápku, ale pod ní zranitelný člověk?
Krásně řečeno!
Ano i křehká žena se silnou vůlí může navenek zkrotit lva, ale jen protože to lev připustí. Mohou spolu kráčet bok po boku, ona se vztyčenou hlavou, nedávajíc najevo svůj vnitřní strach a on pokorně vedle ní. To ale není ani z lásky ani z přátelství a pak, chybí vzájemná důvěra, takže v tu chvíli kdy to lva přestane bavit, je vše jinak.

Hezky si nahodila udičky. To je ono, diskutovat, argumentovat. Tím se nejvíc naučíte a hlavně potřebujete tomu vnitřně věřit, sami v sobě. Ne jen proto, že já to tak řekla. Dík. :15:
:29::17:



dika
30.09.2008 - 08:07
(Býk) dika » Twiggina

Pěkný den,,,,ono se mi to dobře doplňuje,když už Mumi sepíše to hlavní,opačně bych s tím měla problém.Napadají mě podobné myšlenky,ale neumím to tak dobře popsat.Mumi :30: :17: Twiggi :15: :17:



dika
30.09.2008 - 08:11
(Býk) dika » Twiggina

Jo a žádný horlivý oslík :14: nejsi,nemůžte obě čekat,kdy já budu mít čas a něco tam připíšu,to nee,klidně řešte co je třeba,však já si to dočtu,doučím se,moc času teď nemám... :27:



mumínek
30.09.2008 - 08:14
(Vodnář) mumínek » dika

Ahoj Diko,
no já si tleskání od tebe Dikuško dneska nezasloužím. :9: Nějak jsem ujela. Víš, já mám pocit, že mám pořád jen omezenou slovní zásobu, že opakuju pořád ty samé slova dokola :8: a někdy u tebe zase vidím, že ty máš těch slov více. Musím se více učit.
:17:, děkuji za upřesnění. Každopádně je to docela mazec to tak vystihnout jako Ty. Snad to taky tak jednou budu umět.
Tak pa pa M. :29:



mumínek
01.10.2008 - 12:18
(Vodnář) mumínek » Twiggina

Ahojky Rů :17:,
chtěla jsem se zeptat, jestli to nevadí, že tady píšu každou kartu a každou dvojčku? Nebo jestli tady mám psát jen to, čemu nerozumím. Ptám se, jestli to nevadí a jestli Tě to třeba nezatěžuje.
Děkuji M. :29:



Twiggina
01.10.2008 - 12:42
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Ahojky, určitě mi to nevadí!
Jste s Dikou jedny z mála, kteří využívají pravou podstatu této poradny. Velmi ráda vám odpovídám, protože vím, že to není házení hrachu na zeď.
A pak, vaše příspěvky jsou nejčtenější ze všech, které zde v poradně kdy kdo napsal.
Do této chvíle zde bylo 431 lidí! Vauuu :15:
Tak jen pokračuj kytičko ať mají co číst. :3: :4:
:29::17:



mumínek
01.10.2008 - 13:11
(Vodnář) mumínek » Twiggina

Tak to mě těší, že tolik lidí to čte. :27: Mám z toho radost. Zase tady něco připíchnu, ale až podle času. :9: Jsem strašně ráda, že to tady můžu probrat. Děkuji. Takhle "jak pro debila" mi to vyhovuje a nejlépe se mi tak něco učí.
Dík a pa pa. Budu se snažit co nejdříve tu něco napsat.
Pa M. :29:



dika
01.10.2008 - 13:34
(Býk) dika » mumínek

Ahojky,,,,jak pro debila,uf,fuj,slyšíš Rů :17:,třeba z nás ještě něco bude...
Tak teď jdu před tabuli já.Mám toho sice málo,ale aspoň něco a prosím učitelku,schovat rákosku a vzít jen křídu :20:

Má ji rád?

BLÁZEN + MÍRNOST

Jeho hravá láska,zamilovanost,se začíná měnit.Rozverný hoch se zklidňuje,ale nepřestává být roztržitý. Na svou lásku nahlíží poněkud jinak.Možná neví co dál,jestli s ní zůstat,což by ho dost svazovalo,a nebo se poohlédnout někam jinam.Hlavu má plnou myšlenek,ale rozhodnutí zatím nepřichází.

BLÁZEN + SMRT – tak k tomu už jsem četla,že smrt = změna a bylo by potřeba přidat třetí kartu

BLÁZEN + VISELEC

Tak teď náš milý,rozverný hoch neví kudy kam.Možná mu v lásce něco chybí,třebas je tou láskou svázán natolik,že ho omezuje,a proto na ni kouká jinak než na počátku spontánní zamilovanosti.Místo aby si s ní promluvil a vyřešil situaci,tak vyčkává,uvidí,co se z toho vyvrbí,ale přitom si dost dobře uvědomuje,že to je „něco za něco“ Snad že čas,který takto zbytečně promarnil,mohl být krásně prožitý - večer při svíčkách – ale tam mi už chybí vlastně taky třetí karta,která by rozhodla,jak se děj bude dál vyvíjet.

BLÁZEN + VĚŽ

Zpočátku ji miluje od srdce,takovou,jaká je. Posléze mu však začínají vadit věci,kterých by si dříve ani nevšiml.Klade na ni vyšší nároky, má už teď o ní jiné představy,chce ji změnit,jejich vzájemné porozumění se hroutí,není dál na čem stavět,jejich vztah je možná u konce,…..?




Twiggina
01.10.2008 - 17:32
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Ahoj mumí,
tady žádnej debil nebyl? Aspoň já ho neviděla. :20:
Ty určitě myslíš hraběte de Bila, že? :3: :4:

Diko počkáme s konzultací na mumínka. Jo?
:29::17:



dika
01.10.2008 - 17:54
(Býk) dika » Twiggina

Jasně,čekám,až se do mě pustí :3:



mumínek
02.10.2008 - 07:13
(Vodnář) mumínek » Twiggina

Ahoj děvčátka :27:,
mám toho dneska hodně, tak to vezmu hned zhurta:
BLÁZEN A VISELEC:
má ji rád, láska spontánní, bláznivá a volná se mění na lásku stálou, ale on se začíná dívat z jihého úhlu pohledu. Začíná přemýšlet, jestli je mezi něma všechno v pořádku a jak vlastně na tom jsou.
BLÁZEN A SMRT:
má ji rád, ale do jejich vztahu zasáhne nějaká změna. Jestli dobrá nebo špatná ukáže následující karta(třeba to může být mimi nebo z lásky kamarádství nebo naopak)
BLÁZEN A MÍRNOST:
má ji rád, spontánnost, hravost a veselost. Jejich vztah bude kvést a bude naplněn. - asi :23:,že?
BLÁZEN A ĎÁBEL:
jejich spontánní vztah, hravý a veselý je doplňován spalující vášní. Jsou citově připoutáni k sobě(trochu se mi tam ale plantá nevěra...to ty rohy na hlavách)
BLÁZEN A VĚŽ:
jejich spontánní veselý vztah, kdy on byl zamilován, teď prochází krizí. Vztah nestojí na pevných základech, rozpadá se. 3tí karta prozradí, jak to dopadne. Jestli kamarádsky nebo zůstanou nepřátelé.
BLÁZEN A HVĚZDA:
veselý a hravý vztah je naplňován city. Do vztahu přichází další a další energie. Je možné, že z tohoto vztahu splodí mimouška. Mají se rádi navzájem.
BLÁZEN A MĚSÍC:
má ji rád, i když spontánní a hravý vztah je někdy z jeho strany narušován vzpomínkama minulostí. Kapka beznaděje je taky přítomna. Ale je i možné, že by spolu mohli mít mimi. Je to karta zamilovaných, takže zase tak špatné to není.
BLÁZEN A SLUNCE:
hravý, veselý a spontánní vztah je prosperující, zářivý a idylický. Radost a hluboké city...má ji moc rád.
BLÁZEN A POSLEDNÍ SOUD:
city z jeho strany jsou patrné. Vztah veselý a volný prošel malou krizičkou, ale bylo to k něčemu dobré. Teď zase začíná být vše, jako na začátku. - tady nevím jak to správně vystihnout
BLÁZEN A SVĚT:
spontánní, hravý a "volný" vztah je na cestě, na které se ukáže 3tí kartou, jestli na dobré nebo špatné. Každopádně, jak si to mezi sebou udělají, tak takové to budou mít. Je to o toleranci. On ji má rád.

UF. Byla to fuška to i vypotit. Ještě jsem si nečetla příspěvek Diky, tak ani nevím, jestli se shodujeme, tak uvidíme. Zatím pa pa
Mumi :29:



dika
02.10.2008 - 08:49
(Býk) dika » mumínek

Pěkný den mumi :27:Teda,dneska si myslím,žes to vystihla :15:až na pár vyjímek mám stejný názor....blázen + hvězda - tam to mimi nevidím,myslím,že ten vztah je na začátku,že tam je hvězdička naděje,že se spolu budou mít dobře,ale čas teprve ukáže,jak se to rozvine
a pak ....blázen a měsíc - tak tam už mimi vůbec ne,myslím,že jej něco sužuje,trápí z minulosti,co si prožil a za čím se neustále vrací a dělá mu problém v současném vztahu.Zamilovaný je, miluje ji velkou láskou tady a teď,ale co bude později asi ani sám neví..
zbytek bych napsala podobně :15: :15:



dika
02.10.2008 - 09:01
(Býk) dika » Twiggina

I tobě Twiggi krásný den přeju a mám prosbu,než se začne probírat MÁG + KARTA,nemohla bys prosím,pokud budeš mít čas,napsat zas nějakou úvodní pohádku,mě to dost nakoplo,pěkně se to četlo a dost věcí vysvětlilo.... :12:



mumínek
02.10.2008 - 09:04
(Vodnář) mumínek » dika

souhlasím!!!! ta pohádka je fakt dobrá :15:. špica
M. :29:



mumínek
02.10.2008 - 10:05
(Vodnář) mumínek » dika

Diko :27:,
myslím si, že Twiggi se mnou bude souhlasit - myslím, že se fakt lepšíš. Nevím, jestli to tak je, ale měsíc mi jednou Twiggi psala, že je to karta zamilovaných a že tam něco s tím mimi bude. Ale asi né moc. To právě nedokážu odhadnout, jestli ho splodí nebo to bude jen jako náznak nebo že by snad otěhotněla, ale pak někdy potratila...
No a s tou hvězdou si myslím, že asi taky budeš mít pravdu, ale to mimčo bych tam tak viděla. No uvidíme, co napíše úča, ale fakt jsi lepší než když si tady začala psát poprvé. V tobě asi něco bude. Máti mi vždycky říkala: Jak tě mouchy nepřiserou, tak z tebe ještě něco bude :32:. No a u tebe bych to teď taky použila :4:.
Zatím pa pa mumajsek :29:



dika
02.10.2008 - 10:20
(Býk) dika » mumínek

Jojo,dobře to pořekadlo znám...že bychom byly z jednoho konce republiky?Však ty víš,seš :20:



Twiggina
02.10.2008 - 15:20
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Ahoj děvčata, vaúúú to je náklad. :23: :4:
Jak to, že tak brzo vstáváte a makáte. Já šla spát ve 4 ráno a podle toho jak jste byly pilné tak mám pocit, že nejmíň od těch čtyř už vykládáte.
Nestrhat stařenku, kdo by vám psal pohádky. :2: :4:
Teď mám nějaké povinnosti, ale večer to sem hodím i s rákoskou. :20:
Tím bychom tuto sekci uzavřeli a mumínek dostane za úkol založit novou s názvem "Mág ve dvojicích", až bude dávat ke konzultaci první karty s Mágem.
Kdyby se ti mumí chtělo, tak změň i název této sekce na "Blázen ve dvojicích".
Tím pádem by se nám to v budoucnu i dobře hledalo.
Pohádka bude až o víkendu, jen co vydoluji někde volnou chvilku.
Jo a Sandra začala s rozebíráním samostatných karet na otázky a protože to jsme spolu moc nekonzultovali, tak by možná nebylo od věci tam občas juknout. Zde:
vyklad-karet.najdise.cz/kurz-tarotu/1-tarot-rozbor-jednotlivych-karet
:29: večer Rů :17:
Tramtadadááá 560 čtenářů zde !!!



Twiggina
02.10.2008 - 20:16
(Kozoroh) Twiggina » Twiggina

Ahoj děvčata, tak beru rákosku, ech co to povídám, křídu přece. :20:

Má ji rád?
BLÁZEN + VISELEC:
Ano, má ji rád, spontánně, bláznivě, ale něco jej nutí k tomu, aby se zastavil, obětoval určitý prostor snaze nahlédnout na ni z toho správného úhlu. Je ochoten pro to i něco obětovat.

BLÁZEN + SMRT:
Ano, ze začátku ji měl rád velmi spontánně a bláznivě, ale toto období končí a něco úplně nového začíná. Co to bude by prozradila další karta.

BLÁZEN + MÍRNOST
Ano, má ji rád spontánně a bláznivě s nebývalou něhou a ostychem, který mu brání se naplno projevit. Na muže je trochu příliš nesmělý. Vnitřně je velmi zranitelný a možná právě proto si své city vůči ní nechává z velké části pro sebe a čeká na její reakce s trpělivostí anděla.

BLÁZEN A ĎÁBEL:
Ano, má ji rád spontánně, bláznivě, se spalující vášní. Nedej Bože, aby ho ona odmítla, nebo se s ním chtěla rozejít! Vybuchl by jak sopka a se silným pocitem žárlivosti, by ji nutil aby zůstala.

BLÁZEN + VĚŽ
No, měl ji možná i rád, ale tento cit velmi rychle vyprchává, protože jeho představy se nenaplňují. Nezodpovědně vletěl do vztahu, který se následně hroutí.
Příklad: Na mejdanu v podroušeném stavu hupsnul z dívkou do postele a ráno je v šoku.
Nebo viz Dika: Zpočátku ji miluje od srdce, takovou,jaká je. Posléze mu však začínají vadit věci, kterých si dříve nevšiml(ale blázen neklade vysoké nároky).

BLÁZEN A HVĚZDA:
Ano, má ji rád velmi spontánně a bláznivě. Jde za ní jak za právě vyšlou hvězdou, nehledí napravo ani nalevo, je oslněn. Ve své zaslepenosti se vrhá do lásky a neuvažuje o tom, že by z ní mohlo i něco vzniknout, neplánované početí (hvězda - Nova - nový život + je na kartě pták Ibis = čáp).

BLÁZEN A MĚSÍC:
Ano, má ji rád velmi spontánně a citlivě, žije tímto vztahem tady a teď. Díky své vnitřní bolesti a vzpomínce na někoho či něco dávno minulé, se raději nedívá do budoucnosti. Možná z obavy aby se neopakovala minulost. Tento vztah by se mohl eventuálně posunout do jiné polohy a rozhořet, kdyby se naplnilo lůno ženy, počala. (luna = planeta zamilovaných a zároveň lůno ženy)

BLÁZEN A SLUNCE:
Ano, má ji rád velmi spontánně až bláznivě a vyhřívá se vedle ní ve slunečních paprscích. Představuje si jejich krásnou slunnou budoucnost.

BLÁZEN A POSLEDNÍ SOUD:
Ano, má ji rád spontánně ale i s určitou dávkou rozumu. Jako by si říkal, jak se ty budeš chovat ke mně, tak se já zachovám k tobě. Umím odměnit, ale i potrestat.

BLÁZEN A SVĚT:
Ano, má ji rád spontánně a bláznivě, jako svět ji leží u nohou a jen na ni bude záležet co si z něho vezme. Když dobře sáhne, bude dobře, když špatně bude zle. Vzájemná tolerance si také zahraje svou roli.

Výklad by měl být jednoduchý a srozumitelný, aby si ho osoba, které se vykládá byla schopna zapamatovat. Proto jsem použila jednoduchý a jasný výklad, abyste se i tomu naučili.
Pokud by vám z toho cokoliv nebylo jasné stačí se zeptat.

Tak holátka, tentokrát nebudu hodnotit vaše výkony, tuto bohulibou činnost nechám na vás. Mnoho věcí jste dokázali vycítit, ale něco k opravě by se také našlo. Na rákosku to zatím není. :3:
Žádná smutná očka a sladké sníky přeje Rů. :29: :17:



dika
02.10.2008 - 22:25
(Býk) dika » Twiggina

Twiggi :17: :17: ty jsi strašně obětavý človíček,ukaž mi někoho,kdo má tolik práce a ještě se vlastně zadarmiko,na úkor svého času vrhne do práce s neznámými lidmi a popostrkuje je a ukazuje a vysvětluje a posílá kyti,aby se jim lépe učilo. :29:Díky :29:

Tak a k výkladům
BLÁZEN + MÍRNOST - čtu dokola a snažím se podchytit základ,jsem si to vysvětlovala jinak :19:
BLÁZEN + HVĚZDA - hned mimi? :22:že by byl hvězdou až tak zaslepen - hup a je tam dítě??? :23:
BLÁZEN + SOUD - to si taky musím zapamatovat,soud mi dělává problémy,...
BLÁZEN + MĚSÍC = LUNA - lůno,aha! :3:

Asi si budu muset dát od karet chvíli oddych(jestli to zvládnu,někam je zastrčit,aby na mě smutně nekoukaly a neříkaly - zamíchej si nás,zamíchej),protože mám pocit,že i ve snu se mi prolínají děje -Poskakující blázen + vášnivý milenec,poskakující blázen a chlap visíci na řetězu za nohu,kudy chodím,uvažuju jak vypadá která karta,,,,, :23: :23: :23:

Mumi :20: TY seš borec :15:



Twiggina
03.10.2008 - 00:20
(Kozoroh) Twiggina » dika

Ahoj Diko,
nejen ze je hvězdou oslepen.
Říká se vychází nová hvězda (nova), vzejde nový život a pak na kartě je pták Ibis = náš čáp.
Jinak čemu se divíš, víš kolik lidí ze samé zamilovanosti zapomene že existuje antikoncepce a nebo si řekne dám si bacha?
Ujedou mu nohy a je vymalováno. :4:
Přidala jsem ještě do konzultace Novu a Ibise.

Možná ani nevíš, jak podobně jsem já prožívala své učení. Karty sem viděla ve všem a všude, zdálo se mi o nich a byli i chvíle, kdy bych je nejraději někam zamkla a zahodila klíč. Byly pro mě jak droga. Když to takhle člověka čapne, málokdy je šance k úniku.

:29::17:



mumínek
03.10.2008 - 07:16
(Vodnář) mumínek » Twiggina

Tak Vás tady kočky zdravím :29:, no a co dodat... Twiggi je prostě :15: :21: :27: :30:.
Tak kdybych měla sama sebe hodnostit, tak si myslím, že to bude tak 2- nebo 3.Nevím. Každopádně se mám ještě co učit. Jinak, až teda budu chtít něco napsat, tak udělám novou sekci, ale jak přejměnovat tuto, fakt netuším. :25:.
Ještě jsem se chtěla zeptat, jak teda poznám, že to mimi bude, ale ta dívčina o něj příjde (myslím tím ten potrat) a taky jsem si stáhla tady odtud z kurzu významy karet a je tam taky u každé karty význam ve dvojcích. Jak vím, kdy to mám použít. To se nějak potom používá ve větších výkladech...?
Jo a mě vlastně trklo, že teď děláme dvojce jen v oblasti citu, až teda dojedeme všechny karty, můžu znova začít v oblastech práce a zdraví? Tam bych to už asi dělala vše naráz ať tě nějak nezdržujeme Twigginko. Ale musíš říct, jestli je to tak dobré nebo to udělat zvlášť city, zvlášť práce a zvlášť zdraví.
Jinak zatím pa pa a o víkendu se vrhám do Mága.
Jo a Sandra,ta má ale nějaký jiný ten tarot, né. Nějaký kosmi něco.
Mumi :29:



dika
03.10.2008 - 08:21
(Býk) dika » Twiggina

Twiggi :17: - no jo no,já na kartě žádnýho ptáka,co nosí děti nemám,ani vránu,ale nějaký stroj času....nahá,krásná žena s hnězdou na čele vylévá najednou vodu ze džbánů do řeky... :15:



Twiggina
03.10.2008 - 19:35
(Kozoroh) Twiggina » mumínek

Ahoj mumí, ptáš se:
Jak teda poznám, že to mimi bude, ale ta dívčina o něj příjde (myslím tím ten potrat)?
To není tak jednoznačné, třeba hvězda + věž není dobré spojení když tyto karty budou ve výkladu na průběh těhotenství, ale to ještě neznamená, že se jedná přímo o potrat. Pokud chceš ale přímou odpověď, tak se také musíš na to přímo zeptat.
Ano teď děláme spojení dvou karet jen na jednu otázku. Až to uděláte, tak pojedeme spojení dvou karet na dvě otázky zároveň, na práci + na zdraví. U dvojice karet bychom se ve třech otázkách najednou velmi lehce utopili a bylo by to moc info najednou. Záměrně jsem to takto rozdělila. :3:
Spojení dvojic karet uvedených v kurzu tarotu je všeobecné a slouží pouze jako orientační pomocná pomůcka k pochopení výkladu dvojic.
Změna názvu sekce se ti koukám povedla.
Papa Rů :17:



Twiggina
03.10.2008 - 19:38
(Kozoroh) Twiggina » dika

Ahoj Diko,prosím tě mrkni zde:
taroteca.multiply.com/photos?&=…
to je "taroteka" kde je poměrně hodně druhů tarotových karet. Pokus se najít ty své a stačí mi když napíšeš na které straně a pod jakým názvem jsou. Všechny uvedené druhy jdou rozkliknout a rozbalí se ti v plném počtu. Jestli tam ovšem ty tvé budou.
Pro mě by bylo výhodou mít tvé karty na očích abych tě případně mohla upozornit na detail karty.
Stroj času = koloběh života = zrození, život, zánik, zrození a tak stále dokola. Zas a znova vychází hvězda, rodí se život i nové a nové naděje.
Vylévaná životodárná voda tvoří pramen (řeku) života a zavlažuje zemi, aby mohla rodit.
:29::17:



dika
03.10.2008 - 21:43
(Býk) dika » Twiggina

Pěkný večer,tak už jsem je našla,jsou to tyto -
taroteca.multiply.com/photos/album/… :27:



Twiggina
03.10.2008 - 22:38
(Kozoroh) Twiggina » dika

Paráda, mám to. :15: :27: :29:

Do této doby zde bylo 678 lidiček !!!



mumínek
06.10.2008 - 09:06
(Vodnář) mumínek » Twiggina

Ahoj Rů :17:,
tak změnu jsem zdárně s menší dávkou úsilí vypotila a právě to spojení mi nějak nešlo do hlavinky. Tak díky. Víš mému příteli kartářka řekla, že sice vidí nějaké mimi, ale že se jí to ztrácí, tak mě to tak napadlo, v jakém asi spojení by to mohlo být, protože on se na děti neptal. Ptal se jen na vztah a na práci.
Mi se to zdá taky lepší, když se jako první probere jedno a potom druhé. Jinak díky. Založím novou sekci. Mám už další dvojce.
Pa pa M. :29:



Tarot - Velká arkána - Výklad Tarotových karet

1. lekce - Seznámení s Tarotem:

Možnosti výkladů:

A další:



Kurz Tarotu
Základní výuka:

Výklad pro práci a zdraví:

Doplňující výuka:

Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »